Viaplay Samsung Smart TV:ssä
Lue lisää striimauksen aloittamisesta Samsung Smart TV:ssä
Tuetut mallit
Vuoden 2014 mallit tai uudemmat Orsaylla tai Tizen 2.4 -käyttöjärjestelmällä tai uudemmalla
Vuoden 2018 malleja tai uudempia suositellaan parhaan käyttökokemuksen takaamiseksi
Näin pääset alkuun
Lataa Viaplay-sovellus Samsung Smart TV -sovelluskaupasta
Tuetut ominaisuudet vuoden 2018 malleissa tai uudemmissa, joissa on Tizen 4 tai uudempi
- Full HD -käyttöliittymä: Kyllä
- Tuetut videotarkkuudet: Enintään UHD/4K (laitteesta riippuen)
- Tuetut äänimuodot: Dolby Digital Plus / AAC
- 50 fps liveurheilu: Kyllä
- Jälkilähetys: Kyllä
- Livelähetysten kelaus: Kyllä
- Tekstitykset: Kyllä
- Tuki monelle kielelle: Kyllä
Tuetut ominaisuudet vuoisen 2016–2017 malleissa, joissa on Tizen 2.4–3
- Tuetut videotarkkuudet: Jopa HD/720p
- Tuetut äänimuodot: AAC
- 50 fps liveurheilu: Kyllä
- Jälkilähetys: Kyllä
- Livelähetysten kelaus: Kyllä
- Tekstitykset: Kyllä
- Tuki monelle kielelle: Kyllä
Tuetut ominaisuudet vuosien 2014–2015 Orsay-malleissa
- Tuetut resoluutiot: Jopa HD/720p
- 50 fps liveurheilu: En
- Jälkilähetys: En
- Livelähetysten kelaus: En
- Tekstitykset: Kyllä
- Tuki monelle kielelle: Kyllä
Lue lisää Viaplayn tuetuista ominaisuuksista ja toiminnoista täältä.
Liittyvät artikkelit
- Kaksi striimausta on jo käynnissä Toimi näin, jos tililläsi on liian monta striimausta käynnissä.
- Viaplay usealla eri laitteella Lue lisää useiden suoratoistolaitteiden hallinnasta tilisi kautta.
- En voi toistaa sisältöä Lue lisää sisällön toisto-ongelmien hallinnasta – riippumatta siitä, mitä laitetta käytät.
- En voi kirjautua Viaplayhin Toimi näin, jos sinulla on vaikeuksia kirjautua Viaplay -palveluun.